Klacht: Verkeerde burger en asociaal behandelt!

op 26 september 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

En vriendin heeft op maandagmiddag 3 minuten voor 2 een bestelling gemaakt via de Macdrive.
Ik ben allergisch voor augurk dus word er altijd duidelijk vermeldt dat alle burgers en dergelijke zonder augurk moeten zijn.
Mijn bestelling was een quarter pounderzonder augurk.
Op het doosje en bon met de tekst zonder augurk, alles in orde.
Maar tijdens het eten van de burger wat allergische reactie en wat blijkt een droge, koude met roet resten vervuilde quarter pounder vol augurk.
Dit is de tweede maal in korte tijd dat dit gebeurt is dus heb ik direct contact opgenomen met Macdonalds in Deventer.
De telefoon werd opgenomen met ‘hallo’ wat in mijn optiek zeer dubieus is. Ben enige jaren geleden zelf ook werkzaam geweest bij McDonald’s als manager en weet dat werknemers word geleerd de telefoon niet zo op te nemen!
Ik heb de mevrouw in kwestie mijn klacht doorgegeven waarop zij in enigszins beperkt Nederlands vroeg of ik de burger kon retourneren.

Ik zei dat dat niet mogelijk was omdat de bestelling voor mij gehaald is door een ander en ik moeilijk de deur uit kan vanwege mijn chronische aandoening.
Vervolgens gaf zij aan dat mijn klacht niet klopte omdat zij zelf de bestelling had gemaakt en dat er geen augurk op kon zitten?!

Deze uiterst onprofessionele discussie is naar 3 maal wel/niet beëindigd door het invullen van een klachten formulier.
Terloops werd mij nog verweten dat ik mogelijk niet zou weten hoe een augurk eruit zou moeten zien?!
Naar het opnemen van mijn gegevens werd mij meegedeeld dat ik binnen twee weken bericht zou krijgen.
Omdat ik door de vrouw in kwestie onbehoorlijk ben behandelt vroeg ik aan haar of haar naam ook op het formulier vermeld stond.

Dit zou het geval zijn omdat dat het de standaard procedure is en omdat zij de manager is!
Van een medewerker zou je zo’n houding en hoge mate van onprofessionaliteit kunnen verwachten, maar als manager is dit bijna niet te bevatten!

Het gesprek werd alsmaar onbehoorlijker waarin ik ook aangaf dat ik geschokt was van de manier waarop mijn gegronde klacht werd afgehandeld, des te meer omdat ik als oud manager weet hoe McDonald’s haar uiterst best doet om dit soort misstanden tegen te gaan.
De verbinding werd daarop verbroken en dat was dat.

Ik weet niet of mijn klacht überhaupt verstuurd gaat worden maar ik kan mij niet voorstellen dat McDonald’s zulk soort managers in dienst neemt!

Hoop snel een reactie van jullie te vernemen!

Ik ben tevreden met een compensatie voor twee Quarter pounders maar hoop dat de manager in kwestie eens flink aan de tand word gevoeld!
Het is mij niet gelukt om een foto te maken van 2mb maar op verzoek kan ik alle afbeeldingen aanleveren

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Camillo810