Klacht: Verkeerde boeking, vieze bungalow en niet klantvriendelijk

op 06 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ben inmiddels een vaste klant van Roompot. Echter is deze vakantie mijn slechtste ooit. Op donderdagavond last minute boeking via call center roompot voor bungalow type d6.
Mijn zoontje zou zijn eerste verjaardag hier vieren. Bij aankomst kregen we een totaal ander bungalow de c6. Twee uur bezig geweest bij receptie en call center. Het enige wat je krijgt te horen is sorry alles is vol.

Bij binnenkomst in de woning zo geschrokken van de viezigheid! Wederom weer terug bij receptie en call center gesproken. Twee uur verder kwam er eindelijk schoonmaak die zelf aangaf dit nog nooit eerder te hebben meegemaakt zo vies. Er lag gewoon bierdopjes op de grond. Baby deed ze in de mond geluk dat mijn zoontje van 4 het tijdig zag.
Schoonmaak hebben ze gedaan maar alleen de grote oppervlakten. Keukenkastjes smerig van binnen, koekenpannen te vies om beet te pakken etc.

Aangezien ik als vrouw alleen met 5 kinderen ben, was dit voor mij stress ipv ontspanning.
Vandaag zou ik verjaardag van mijn zoontje vieren. Ging om 2 uur bij receptie om schone koekenpan vragen om 18:00 uur niemand gezien of gehoord.
Ipv ontspannen ga ik gestresst terug en nooit meer grote zand!!

Begrip of klantvriedelijkheid is ver te zieke. We gaan eerder naar huis, omdat deze woning geen wasmachine heeft en keukengerei te smerig is om te kunnen koken.

Het ergste van al is dat de eerste verjaardag van mijn zoontje niet is doorgegaan!!!

Ik zou graag willen zien dat Roompot mij tegemoet kom door mij mijn vakantie nogmaals over te doen in een vakantiehuis zoals ik dat gewend ben van roompot. Vorig jaar in arcen geweest via roompot dat was een super schoon huis.
Zo niet dan zou ik graag een vergoeding willen zien van de geleden schade. Ik heb een dure vakantie gehad doordat ik telkens met 5 kids buiten de deur moest eten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ladisa