Klacht: verkeerde bezorging

op 01 april 2013 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer post die niet hier thuis hoort!!!De zoveelste keer deze maand.Waar laat ik de verkeerd bezorde post?Verscheuren?Ik ga het niet bezorgen daar waar het thuis hoort!

Gewenste Oplossing:

Doe ik niet.Ik werk niet voor Sandd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 04 april 2013 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Smit,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Wij nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres [email protected] of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Wij gaan er van uit u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door zoetermeer