Klacht: Verkeerde bezorgadres HERHALING

op 05 oktober 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 juli 2016 schreef ik deze klacht, Het is nog altijd NIET OPGELOST

Ik heb een tomtom besteld bij Wehkamp van EUR 109,95. Bij mijn bestelling merkte ik dat ik al een account had en geen nieuwe aan hoefde te maken!
Ze hebben 8 jaar oude gegevens gebruikt! en het adres van destijds! Ik woon daar al 8 jaar niet meer en heb sinds dien 2 andere adressen gehad.
Na een bevestigings-email heb ik snel het adres gewijzigd, te laat uiteraard.
Daar is de tomtom afgeleverd bij de buren van het verkeerde adres!
Nu moet ik het zelf op gaan halen!! Dat doe ik niet, er is ook geen informatie of het onder / boven / ernaast bij de buren is afgeleverd. Dit kan bij 4 buren zijn afgegeven, waarvan 1 studentenhuis. Er kunnen makkelijk zo’n 12 verschillende mensen het pakket hebben aangenomen.
Ik moet iedere week bellen naar Wehkamp om een nieuwe ‘ophaal opdracht’ te vragen voor hun chauffeurs om bij (wie weet welke) buren aan te bellen op mijn oude adres en het pakket terug te vragen.
Pas als de chauffeur de tomtom terugkrijgt, krijg ik mijn EUR 109,95 teruggestort.

Gewenste Oplossing
Als ik mijn EUR 109,95 teruggestort krijg op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing
Als ik mijn EUR 109,95 teruggestort krijg op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Beste, We vinden het ontzettend vervelend dat deze kwestie zo is gelopen waarvoor uiteraard onze excuses. Het probleem hier in is dat het de klant zijn of haar verantwoordelijkheid is dat het artikel op het juiste adres wordt besteld. Om deze reden kunnen wij er niet voor zorgen dat dit bedrag zal worden gecrediteerd. We willen je adviseren om langs te gaan op het aangegeven adres en dit hier na te vragen. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Beste, ik heb het verhaal doorgelezen en het is inderdaad een erg lastige situatie. Zou je ons je gegevens toe kunnen sturen via socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we na wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp.

Reactie van de melder van de klacht Veerle de Muijnck

1 maand geleden - Beste Frits Pieters, Ik heb mijn gegevens doorgestuurd aan het bovengenoemde email adres. Nemen jullie eens contact op? Bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Veerle de Muijnck

4 weken geleden - Beste Frits Pieters, Wehkamp, Kunnen jullie eens contact met mij opnemen over de afhandeling! Bedankt Veerle

Reactie van de melder van de klacht Veerle de Muijnck

4 weken geleden - Zojuist heb ik nogmaals mijn gegevens doorgestuurd aan socialmedia@wehkamp.nl

Reactie van de melder van de klacht Veerle de Muijnck

4 weken geleden - mijn klacht is van 21 juli, het is nu 11 november! Er is niks gebeurt...

Bericht van Wehkamp

4 weken geleden - Goedemiddag, Inmiddels zijn er meerdere pogingen gedaan om deze kwestie vanuit onze kant af te ronden. Telefonisch kregen wij geen gehoor en andere respons blijft ook uit. Zoals al eerder aangegeven, is het aan de klant om het juiste adres tijdens het bestellen door te geven. We raden je nogmaals aan om het pakket op eigen initatief te achterhalen. Wij hebben hier verder geen invloed op. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Veerle de Muijnck

4 weken geleden - Mijn klacht is van 21 juli 2016, vandaag op 11 november 2016 wordt de klacht (voor het eerst) afgewezen in een email! Dat accepteer ik uiteraard niet. Jullie hebben een aantal keer een chauffeur het pakket laten terughalen zonder succes, nu is het ineens mijn verantwoordelijkheid om het pakket terug te krijgen? Dit hadden jullie dan op 21 juli moeten zeggen en niet nu. Als jullie inderdaad 6 keer een chauffeur hebben gestuurd om het pakket op te halen en het is niet gelukt, waarom zou het mij dan wel lukken? hebben jullie inderdaad wel geprobeerd om het pakket terug te halen? Ik ga niet akkoord met de afwijzing van deze klacht. Toen ik zag bij de bestelling dat het verkeerde adres naar voren kwam heb ik METEEN gebeld met Wehkamp om dit door te geven. Graag een oplossing bieden. Groet, Veerle

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 november 2016 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

We snappen dat je van de situatie baalt, echter blijft het plaatsen van een bestelling en deze te laten bezorgen op het juiste adres de verantwoordelijkheid van de klant. We hebben je klacht op dit moment doorgezet naar een andere afdeling. Zij zullen dit verder bekijken om te kijken naar eventuele oplossingen.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Veerle de Muijnck