Klacht: Verkeerde betaling

op 18 juli 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 juli 2017 heb ik per ongeluk een bedrag van 48.85 naar jullie overgemaakt via internetbankieren. Geen idee hoe dat is gebeurt.
Het is op dit nummer overgemaakt: NL59ABNA0626226163
Afgeschreven van NL88INGB0008256919 t.n.v. M.J.Bookelman

13-07-2017
Naam: WorldPay Customer Payments
IBAN: NL59ABNA0626226163
GT 48,85

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het bedrag tegemoet zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 25 juli 2017 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam Rood