Klacht: Verkeerde bestelling ontvangen en nog steeds geen oplossing

Greg28 op 11 december 2019 over Black Bananas in de categorie Internetshops - Kleding

Op 16 oktober heb ik bestelling geplaatst bij blackbananas.
Helaas ontving ik een totaal verkeerde bestelling. Ik kreeg kleren die ik helemaal niet had besteld. Ik heb toen meteen contact opgenomen, en heb toen de verkeerde bestelling retour gestuurd. Na dat Blackbananas de bestelling had onderzocht, werd er geconstateerd dat ik hun probeer te frauderen.

Ik heb een doos met kleren van hun merk ontvangen. Het waren volgens mij meer kleren dan dat ik had besteld. Aan al deze kleding zat nog netjes een kaartje. De kleren zagen er nog allemaal nieuw uit. Ik heb deze kleren allemaal netjes terug opgestuurd. Maar toch werd ik gezien als een fraudeu. Waarom zou ik überhaupt zoveel kleren retour sturen als ik fraude probeerde te plegen. Verkopen zou dan toch logischer zijn geweest.

Ik heb hierna nog email contact gehad met blackbananas. Ik had toen gevraagd of ik langs kon komen bij hun op het kantoor om dit probleem te bespreken.
Helaas regende het heel hard op de afgesproken dag. Ik was die dag thuis met mijn dochterje van 2 jaar en wou niet met haar door die regenbui heen.
Ik heb toen weer via de mail gevraagd of ik op een andere dag kon langskomen.
Na deze mail heb ik totaal geen reactie meer ontvangen. In heb hierna nog 2 mails verstuurd en word nog steeds compleet genegeerd.

Het betreft hier een bestelling van 400 euro.
Ik zit nu nog steeds zonder de kleren die ik heb besteld en heb nu het gevoel dat ik ben beroofd van 400 euro.

Het ergste vind ik dat ik word uitgemaakt als fraudeu. Er werd niet eens moeite gedaan om het probleem te onderzoeken.
Zeer teleurstellend, vooral omdat ik kleren van blackbananas dagelijks draag, en er een groot fan van ben.

Ik hoop dat er nog een nette oplossing is voor dit probleem. Er zijn in tussetijd alweer 2 maanden voorbij.

Mijn geld retour of de kleren ontvangen die ik heb besteld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Black Bananas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Greg28