Klacht: Verkeerde bestelling

op 12 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb vandaag een mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden maar dat was mijn bestelling van 2014 en die heb ik allang binnen. Ik had een paar dagen geleden een klacht ingediend dat ik een bestelling had geplaatst voor een micro usb naar hdmi van 1,5 meter maar die werd geannuleerd. Maar ik had er al voor betaald. Ik dacht dat het was verholpen en dat het product werd opgestuurd. Waarvoor ik heb betaald. Maar tot mijn schrik is dat dus niet zo. En krijg ik een mail over het verkeerde product. Wanneer word dit verholpen. Mijn geduld begint op te raken. Als het niet snel word opgelost ben ik gedwongen juridische maatregelen te treffen.
Bij voorbaat dank,

Dr. S.R

Als ik mijn micro usb naar hdmi van 1,5 meter krijg thuisgestuurd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - Nogmaals: wat is het bestelnummer? Wij kunnen uw naw geggevens niet in ons systeem vinden, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Bruto50

1 maand geleden - Bestelnummer: 1609240625216794

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 01:37 geantwoord