Klacht: verkeerde bestelling

op 11 augustus 2016 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een verkeerde bestelling binnen gekregen, wat ik besteld heb zit niet in de verpakking maar 6 topjes die ik niet besteld hebt.
Nergens een telefoon nummer te vinden en de link op de kiabi site voor contact werkt niet.
Om het terug te zenden kost me €6.95 terwijl dit niet mijn fout is. En waar is mijn bestelling?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn verzendkosten terug krijg,
Als ik mijn bestelling die ik besteld heb alsnog gratis ontvang!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jans25

11 maanden geleden - Nogmaals een reactie, mn klacht zou in behandeling zijn maar nog niks vernomen van kiabi, geloof dat ik toch maar de rechtsbijstandverzekering inschakel want er staan me hier teveel klachten van oudere datums die nog steeds in behandeling zijn. Zou u nogmaals contact op willen nemen met kiabi voor me? mocht ik voor woensdag niets van kiabi gehoord hebben neem ik verdere stappen. Het betreft een retour waarvan ik geen geld voor heb ontvangen En een verkeerde levering van artikelen

Alle klachten die gemeld zijn door Jans25