Klacht: Verkeerde bestelling.

op 29 juli 2016 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het eerst (en gelijk voor het laatst!) Besteld bij kiabi. Op het pakketje staat mijn naam en mijn adres. In het pakketje zit iets heel anders dan wat ik heb besteld en op factuur andere naam en ander adres. Nergens een telefoonnummer te vinden wat ik kan bellen! Kortom, fluiten naar mijn bestelling en mijn geld!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn juiste bestelling krijg.
Als ik mijn geld terug krijg.
Of tenminste een medewerker hierover kan spreken! Want als ik dit retour stuur, gaat het retourbedrag naar de eigenaar van deze bestelling en mijn bestelling is weg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door SharonS.