Klacht: Verkeerde bank geleverd

op 28 juni 2016 over Woonfabriek in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben in januari een bank besteld bij de Woonfabriek. 12 Weken later was de bank klaar en konden wij de bank komen ophalen. Wij hadden voor ophalen gekozen omdat de Woonfabriek hoge kosten vraagt voor levering buiten de regio. Een busje huren is een stuk goedkoper.
Bij thuiskomst bleek de bank beschadigd te zijn en een verkeerd model. We hebben dit de volgende morgen direct gemeld aan de winkel en aangeboden de bank terug te brengen. De klantenservice is echter alleen per email te bereiken (heel vervelend!). Het heeft de klantenservice uiteindelijk 7 weken gekost om er achter te komen dat de bank die wij besteld hebben niet meer geproduceerd wordt. We hebben zelf om een oplossing moeten bedelen. De oplossing was 15% korting op de beschadigde en verkeerd geleverde bank of een nieuwe bank uitzoeken bij de Woonfabriek. Een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen, dus wij hebben de overeenkomst verbroken. Nu wil de Woonfabriek ons weer niet tegemoet komen in de kosten die wij gemaakt hebben voor het transport van de bank. Terwijl zij echt de verkeerde bank hebben geleverd, dus zou je verwachten dat de Woonfabriek de klant niet met kosten zou laten zitten. De service van de Woonfabriek valt erg tegen. Wij hadden vooraf wel wat recensies opgezocht, maar dachten dat het wel mee zou vallen omdat je vaak alleen de slechte verhalen op internet ziet. Nou.. we zouden het nu heel anders aanpakken!! 22 Weken verder zitten wij zonder bank en zonder geld…

Wanneer wij tegemoet worden gekomen in de kosten.
De tijd en de teleurstelling kunnen niet meer vergoed worden. Maar alle kosten waar wij een bon van hebben wel.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonfabriek

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonfabriek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belliex