Klacht: Laffe beloftes met levertijd, en hele slechte service

op 15 oktober 2016 over Woonfabriek in de categorie Meubelwinkels

Bestel alstublieft nooit een bank bij de woonfabriek. De levertijd os vele malen langer dan ze u beloven, en ze zijn het slechtste bedrijf ooit qua service!

Op 19 april hebben wij een bank besteld bij de woonfabriek, deze zou een levertijd van 10/12 weken hebben. Heel normaal in de woonbranche (ik werk er zelf ook in). Maar helaas hadden wij begin september (!!!!!) nog steeds geen bank. Volgens de cbw voorwaarden mag je dan annuleren of een vergoeding eisen, dit laatste hebben wij gedaan. Helaas wachten we nu al 2 maanden op de betaling, terwijl er wekelijks word beloofd te betalen.

De bank die eindelijk veelte laat is binnen gekomen bleek ook nog eens beschadigd (er is duidelijk te zien dat er met de bank gesleept is over de vloer). Ook hier zouden ze een oplossing voor hebbrn, maar die is er helaas nog steeds niet! (1,5 maand later)

Ze beloven je steeds terug te bellen en vele andere dingen maar komen geen enkele belofte na.
Het kost je een hoop irritatie!

Als de compensatie die belooft is eindelijk word betaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonfabriek

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonfabriek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flip-plons