Klacht: verkeerde artikel geleverd, geen reactie op vragen

op 09 december 2014 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 23 november 2014 een hoesje besteld voor mijn Samsung Galaxy Tab.
Een paar dagen later kreeg ik i.p.v. het bestelde 8 inch hoesje een 7 inch hoesje toegestuurd. Mailtje verstuurd via de website van cheaptech: geen reactie. Een paar dagen later opnieuw een mail verzonden: wederom geen reactie.
Zo ga je niet met je klanten om.

Levering van het juiste hoesje, of mijn geld retour.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste,U heeft op 25-11-2014 om 16:56 een mail van ons gehad naar de mail waarvan u heeft gemaild met een retourformulier.Bekijkt u aub uw mail dan zult u zien dat wij binnen 5 uur na uw mail hebben gereageerd.Ik ontvang graag de bevestiging of dit klopt.Met vriendelijke groet,Sann Smulder

Reactie van de melder van de klacht Gerard aan den Boom

5 jaren geleden - Helaas ook na controle; er is door mij geen mail van cheaptech ontvangen.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste,Ik heb u zojuist beide reacties nogmaals gemaild.Er is gereageerd op het contactformulier en de directe mail die u aan ons heeft egstuurd.Ik denk dat de mails in de spam terechte zijn gekomen want er is namelijk geantwoord op de mail waarvan u heeft gemaild. Ik hoor het graag of u ze nu wel heeft ontvangen?Met vriendelijke groet,Sanne Smulders

Reactie van de melder van de klacht Gerard aan den Boom

5 jaren geleden - Uiteindelijk een retourformulier ontvangen. Het verkeerde hoesje retour gezonden. De verzendkosten hiervoor laat men voor rekening van de klant komen. Op 22 december het juiste hoesje ontvangen.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard aan den Boom