Klacht: Verkeerde artikel en alle kosten voor de klant

op 13 maart 2020 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Ik heb een zijspiegel besteld voor mijn Audi A3. Alle informatie correct opgegeven (kenteken, bouwjaar, model, uitvoering etc.), maar toch nog het verkeerde artikel opgestuurd gekregen, namelijk een spiegel van een nieuwer model A3. Ik was er al door meerdere mensen voor gewaarschuwd, dat Autodoc erg onzorgvuldig met de bestelling omgaat, en ik weet nu ook waarom. Ik moest betalen €18,00 voor zijspiegel en €17,00 verzendkosten. Als ik het artikel wil retourneren moet dat volledig op eigen kosten á €15,00 en krijg ik – mits het artikel aan alle voorwaarden voldoet – alleen de €18,00 voor de zijspiegel terug. Conclusie: door hun fout onnodig gemaakte kosten €50,00, (mogelijke) restitutie €18,00. Voor €32,00 opgelicht.

Ik zou het fijn vinden als AutoDoc verantwoording neemt voor hun fouten en het retour van de artikelen voor hun rekening zouden nemen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BMLieftink