Klacht: verkeerde adres

op 30 augustus 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een bestelling bij boohoo gedaan, en het werd maar niet geleverd ben ik gaan mailen kreeg ik een antwoord terug dat mijn pakket is bezorgd, van global spring kreeg ik een 3S code om te kijken waar het pakketje was afgegeven, tot mijn stomme verbazing was mn pakketje een kilometer verder op geleverd, heel raar dus ik ben bij die mensen geweest waar het was afgeleverd en die vertelde mij dat het pakketje was opgehaald, ik had ook geen briefje in de brievenbus gekregen, naar een week zoeken ben ik er achter gekomen dat boohoo mijn huisnummer ipv 106, 16-0 van hadden gemaakt dus de post bezorger dacht huisnummer 160 vandaar dat het een kilometer verder op was bezorgd, ik heb volgens mij 7/8 emails gestuurd naar boohoo, ik krijg geen gehoor. ik heb begrepen dat mijn pakketje is terug gestuurd naar de afzender, ik probeer in contact te komen met boohoo om aan te geven dat ik mijn geld terug wil.
ik heb nog nooit zo een slechte online shop ervaring gehad!!

ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg en boohoo met een compensatie komt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arpine frangulian