Klacht: Verkeerde aankoop door misleidende verpakking

op 21 maart 2020 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik heb vandaag voor mijn dochter haar verjaardag de poopsie fart Jacobs gekocht bij de Intertoys in Spijkenisse. Ik heb specifiek nog gevraagd aan de verkoopster of er echt alles in zou zitten zoals aangegeven op de verpakking. Helaas toen ik thuis het kado aan mijn dochter gaf bleek het dus alleen om het omhulsel( opbergdoos) te gaan. Ik heb meteen terug gebeld naar de winkel waarna de verkoopster zei dat ze mij niet verder kon helpen, ik wou alleen naar de winkel terug komen om iets anders uit te zoeken omdat mijn dochter hier niks aan heeft. Daarna heb ik gebeld met de klantenservice en de meneer die ik aan de lijn kreeg beloofde mij terug te bellen na overleg met leidinggevenden. Na 1,5 uur heb ik zelf nogmaals gebeld en hij vertelde mij dat ze het niet terug konden nemen omdat het geopend was. Ik zit nu dus met een kado van €44,99 waar mijn dochter niks aan heeft daarnaast nog eens een erg verdrietige dochter, we kunnen al niks doen ivm de Corona en nu is het kado ook nog eens zo teleurstellend. Iedereen moet in deze periode zeker op zijn of haar portemonnee letten en ook wij kunnen het ons niet veroorloven om nog eens zo’n bedrag uit te geven aan een kado.

Wij zijn tevreden als onze dochter evt een tegoedbon krijg. Of het gewoon om kan ruilen voor iets waar ze wel iets aan heeft.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Benitopinas