Klacht: verkeerd zagen van materiaal

Meneer Klootwijk op 29 oktober 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

na 28 jaar klant te zijn geweest bij Praxis kom ik er nooit meer, ik heb voor ons nieuwe huis meubelplaten laten zagen waar diverse machines in moeten die allemaal 60 cm. breed moeten zijn.
Onze zager bij Praxis R heeft ze allemaal op 59,5 cm gezaagd, aan de verkeerde kant van de streep afgezaagd en dat heeft hij netjes toegegeven.
Hij heeft daarbij 3 platen van /- € 15,- verzaagd en die wil ik vergoed hebben, los van de extra werkzaamheden.
De slimme manager gaat mij nu verplichten om bonnetjes aan te leveren van de extra werkzaamheden.

Nu een nieuwe klant bij Gamma, wat een verademing.
Praxis, zorg voor goed geinstrueerd personeel, ik drie onkundige zagers meegemaakt, het gaat jullie goed.

Deze domme manager zou ik graag ontslagen zien worden, heeft nul interesse in klanten alleen in zijn eigen baan, met de woorden ik moet alles verantwoorden.

Vraag het eerst even na bij de zager, zijn naam is o, hij deed wel zn best maar kan het helaas nog niet

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Klootwijk