Klacht: Verkeerd voorgelicht door medewerker over omboeken/ voucher

op 20 mei 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goedendag meneer/ mevrouw,

Van 10 t/m 14 mei zouden wij een midweek naar het Meerdal gaan, reserveringsnummer 3963239.
Helaas werd mijn partner getroffen door corona waardoor ik op het laatst af moest zeggen.
Ik heb hier op 8 mei contact over gehad met 1 van uw medewerkers.
Ik kon of op dat moment omboeken, of ik zou binnen twee weken een voucher ontvangen.
In eerste instantie wilde ik direct omboeken, maar de prijs die uw medewerker mij wilde laten betalen voor een andere datum, was bijna 100 euro duurder dan de prijs op uw website.
Dat vond ik apart. Ik kon dus zelf via de site boeken, maar als een medewerker van center parcs de boeking zou maken, zou ik dus 100 meer moeten betalen.

Ik heb toen gekozen voor de voucher, zodat ik zelf de boeking kon maken.
Omdat ik gisteren nog geen voucher had ontvangen heb ik wederom de klantenservice gebeld, omdat ik toch echt graag een lang weekend wilde vast leggen voor straks alles weg is.

Nu kreeg ik een andere medewerker aan de telefoon die mij melde dat het wel 8(!) weken kon duren voor ik de voucher kan ontvangen.
Er kon wel een nieuwe boeking gemaakt worden. als de voucher op tijd zou zijn, zou ik deze kunnen gebruiken om deze boeking mee te betalen, is deze voucher niet op tijd, dan moet ik het weekend zelf betalen en zit ik met een voucher opgescheept . Wanneer ik deze niet gebruik krijg ik pas over een jaar mijn geld terug.

Ik heb de boeking nu laten maken door de medewerker van de klantenservice, de prijs was u ook ineens 100 euro goedkoper dan wat mij door de medewerker op 8 mei werd verteld, en we blijven 1 nacht langer.

Het lijkt mij toch een kleine moeite om die voucher te annuleren en het bedrag wat wij jullie al betaald hebben voor de midweek in mei, te gebruiken voor het weekend wat wij in juni hebben geboekt ( boekingsnummer 1927745).

Ik neem aan omdat ik verkeer ben voorgelicht door een medewerker van de klantenservice, dat jullie deze kleine omzetting voor ons kunnen regelen en dat onze betaling voor boekingsnummer 396329 gebruikt kan worden voor boekingsnummer 1927745.

Wanneer ik tijdens het eerste telefoongesprek van 8 mei had gehoord dat het 8 weken zou duren voor ik een voucher zou ontvangen, dan had ik uiteraard gekozen voor een omboeking.

Ik hoor graag spoedig van u.

Sylvia Terpstra

De voucher annuleren en het geld wat jullie al ontvangen hebben van os, gebruiken voor de nieuwe boeking.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia Terpstra