Klacht: Verkeerd voorgelicht

op 18 oktober 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op zaterdag wil ik een servies kopen in de aanbieding voor 49 euro tijdens de dwaze dagen maar het is helaas niet meer op voorraad in de winkel. Verkoopmedewerker geeft aan dat ik het servies nog het hele weekend online kan bestellen voor de aanbiedingsprijs. Op zondag blijkt dat het servies niet meer voor de aanbiedingsprijs online is. In de daaropvolgende dagen contact gehad met de klantenservice maar helaas willen/kunnen ze niets doen.

Alsnog het servies leveren tegen de dwaze dagen aanbiedingsprijs.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 19 oktober 2016 om 15:27 geantwoord

Beste mevrouw,

Wat jammer dat u heeft mis gegrepen tijdens de Dolle Dagen. De kracht van deze dagen zijn de speciaal geselecteerde aanbiedingen die alleen voor die periode gelden ( woensdag 28 september tot en met woensdag 5 oktober j.l.). Voor iedere aanbieding van de Dolle Dagen gold, zolang de voorraad strekt. Uit uw bericht begrijp ik dat het servies dat u graag wilde hebben zowel in de winkel als op Blokker.nl uitverkocht is geraakt voordat de Dolle Dagen geëindigd waren. Net als mijn collega's van de klantenservice kan ik u niet aan de door u gewenste oplossing helpen. Wij kunnen u het servies niet leveren voor de prijs van de Dolle Dagen.

Saskia
Blokker webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 27 oktober 2016 om 21:40 geantwoord

Is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Samari