Klacht: verkeerd toestel geleverd

op 22 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

In Maart 2016 heb ik een schade gemeld bij jullie. Na formulieren ingevuld te hebbn, zou mijn Samsung5 omgeruild worden. Aan de telefoon werd mij gevraagd welke kleur ik zou willen. Ik wilde een wit toestel, omdat ikdeze ook had. Er kon niet beloofd worden of er een witte op voorraad was. Er was wel een blauw toestel op voorraad, afgesproken, als de witte er niet is, ik accoord zou gaan met de blauwe. Op de afgesproken tijd, krijg ik het pakketje. betaald, getekend, tot zover geen klachten. Totdat ik bij het openen bij het pakket, een goudkleurig toestel tegen kom, hier had ik Zeker niet om gevraagd, temeer omdat ik geen goudfan ben. Tot mijn verbazing blijkt dit ook nog eens een andere uitvoering te zijn. Direct gebeld, zowel de witte als de blauwe waren niet op voorraad, dus dan maar de gouden/ andere uitvoering opgestuurd. dit alles zonder overleg.Maar er zou een spoed aanvraag gedaan worden, zodat het toestel als nog omgeruild zou worden. Het is nu 22 juni, en ik de tussentijd heb ik gebeld, maar de gevraagde kleuren waren er nog steeds niet. Het toestel wat ik nu heb gekregen functioneerd niet naar behoren, handsfree werkt niet, batterij moet uren opladen, bestanden duren ontzettend lang, om deze binnen te halen. Nu heb ik gisteren wederom gebeld, nog steeds niet de gewenste kleuren, dus wordt er nu een goud toestel gestuurd in de juiste uitvoering. Omdat mijn huidige telefoon niet goed functioneerd, heb ik geen keuze om deze te accepteren.
Dit is mijn enige vrije dag, wat zie ik het toestel wordt tussen 12.45/15.45 uur geleverd. Gezien ik al maanden bezig ben om mijn verzekerde toestel, omgeruild te krijgen voor een deugelijk toestel is verre van goed gegaan. Ik ben zeker niet tevreden over dit hele gebeuren en het verlengen van deze verzekering is gering. Als het goed is kunnen jullie deze geschiedenis terug vinden in jullie, administratie.
Conclusie”; niet het gewenste/ ondeugelijk toestel, zoals gevraagd, veel bellen naar jullie, wat extra kosten met zich meebrengt, opofferen van mijn enige vrije dag, omdat er niet gehandeld/geleverd is zoals afgesproken,nu 3 maanden verder en veel frustraties.

Een toestel, zoals ik heb ingeleverd en mij is beloofd.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 22 juni 2016 om 10:54 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Aben,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Dynalogic is het transportbedrijf, wij verzorgen de ophaling/levering van uw toestel, in het systeem zie ik dat uw afspraken allemaal succesvol zijn afgerond. Omdat u een verkeerde kleur toestel heeft ontvangen wil ik u vriendelijk doorverwijzen naar Dynasure namens ACE, uw toestelverzekering, daar wij u hier verder niet mee kunnen helpen. Het e-mail adres om een klacht in te dienen is: klacht.ace@dynasure.eu.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Renate
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door jolandaaben