Mijn Klacht:
met mijn laatste bestelling van meerdere ringen zat er een verkeerde ring bij. een goedkoop prulletje. t gaat maat om 4 euro maar niet wat ik besteld heb. als je een klacht probeert in te dienen staan er mogelijkheden zat, maar verkeerd toegezonden item is nergens te vinden. na dagen kreeg in een mail met een door schakel naar site die niet werkt. t hele nr ingetikt bij https en kom ik op pagina’s uit waar ik hier nu op reageer. al eerder een kapot stuk toegezonden gekregen waar mee ik tegen het zelfde probleem aan liep als nu. krijg sterk de indruk dat mini i the box hoop dat je de moeite niet gaat nemen om weer dat traject in te gaan en het er maar bij laat zitten. zeer zeer klant onvriendelijk.
Gewenste Oplossing:
er gaat daar in het verwerken van de bestellingen iets helemaal fout,en het mensen zo moeilijk maken om contact te krijgen, is geen reclame voor je zaak. verander de website ,met de mogelijkheid, verkeerd toegezonden items
mijn goede ring zou een oplossing zijn. .
