Klacht: verkeerd toegezonden item

op 26 april 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

met mijn laatste bestelling van meerdere ringen zat er een verkeerde ring bij. een goedkoop prulletje. t gaat maat om 4 euro maar niet wat ik besteld heb. als je een klacht probeert in te dienen staan er mogelijkheden zat, maar verkeerd toegezonden item is nergens te vinden. na dagen kreeg in een mail met een door schakel naar site die niet werkt. t hele nr ingetikt bij https en kom ik op pagina’s uit waar ik hier nu op reageer. al eerder een kapot stuk toegezonden gekregen waar mee ik tegen het zelfde probleem aan liep als nu. krijg sterk de indruk dat mini i the box hoop dat je de moeite niet gaat nemen om weer dat traject in te gaan en het er maar bij laat zitten. zeer zeer klant onvriendelijk.

er gaat daar in het verwerken van de bestellingen iets helemaal fout,en het mensen zo moeilijk maken om contact te krijgen, is geen reclame voor je zaak. verander de website ,met de mogelijkheid, verkeerd toegezonden items

mijn goede ring zou een oplossing zijn. .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 april 2016 om 20:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door l.vugts