Klacht: Verkeerd rekenen

op 10 oktober 2016 over Bas vd Heijden in de categorie Supermarkten

Ik ben zojuist weer bestolen van 2 euro! En daarvoo al een keer met mijn statiegeld bon. Dus dat is inmiddels al meer dan 4 euro die de Cassiere niet teruggeeft. Ik denk dat ze moederlijk hun uurloon bij elkaar lopen te sprokkelen. Als ik 14,65 af moet rekenen. ik geef 15 euro, mevrouw vraagt er 65 cent bij, dat begrijp ik al niet??? Je hebt toch wel 35 cent wisselgeld terug? Nee, in plaats daarvan geef ik haar nog een een 2 euro muntstuk omdat ik dat niet heb, geeft ze me 35 cent terug …adddduuuh waar is me 2 euro??? Ja hoor bingo, geeft de cheffin opdracht voor de video camera en die zegt doodleuk… Nee hoor u gaf 15 euro, hoenkunnen ze dit nou zien?!?! We gaan daar niet om liegen zegt ze nog …..nee ik wel!!! Tjonge jonge wat een aanfluiting. Ze doen het ook met fust bonnen. Doen ze on een Bakke en ze halen het er niet af. Ook met de video teruggekeken en dat zieke dus echt niet. Ze bellen ook niet terug als er kassa teveel is aan het einde van de dag. Moet jij eens wat stelen??? Of zijn doe camera’s alleen daar op gericht. Ik ga nu nooit meer naar Bas van de Heijden in overschie Rotterdam . Wat een ongeschoold en asociaal personeel!!!

Als ze bij de kassa telling de mensen die zo iets hebben hun geld terug geven!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bas vd Heijden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bas vd Heijden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hbdvtw