Klacht: Verkeerd product geleverd, geen geld retour

op 28 januari 2014 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een achterderailleur besteld, maar kreeg een verkeerde geleverd.
Dit heb ik gemeld, waarop de reactie kwam dat deze inderdaad verkeerd op de site stond, maar dat ze degene die wilde hebben niet in hun assortiment hadden. Ik kon hem terug sturen via DHL. Tot zover keurig…
Alleen nu krijg ik niet geld niet terug, maar kan alleen een waardebon accepteren!

Gewenste Oplossing:

Eenvoudigweg mijn geld terug, zodat ik elders wel het juiste product kan kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb internet-bikes.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Erik7255