Klacht: Verkeerd product gekregen

op 17 augustus 2017 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Na 59 jaar was het zover. Mijn man had eindelijk door een klein mini probeer tubetje het product ontdekt wat hij wilde gaan gebruiken voor zijn gezicht. Ik super enthousiast. Ging naar de winkel in Middelburg en daar liet ik het klein tubetje zien en vertelde dat het mijn man ging om het prikkelende effect op zijn gezicht. De verkoopster liep gelijk naar een fles toe en zei: dit is het. Ik gooi het oude tubetje weg. Thuis gekomen ging mijn man de fles gebruiken, maar helaas het prikkelende effect zat er niet bij. Dat was een teleurstelling. Na een poosje was ik weer in de buurt van Middelburg waar ik de fles had gekocht. ( ben ziek thuis ivm hersenschudding dus ik kom niet zo vaak in de stad. Eigenlijk helemaal niet in Middelburg. Veels te druk in de zomer) probleem uitgelegd. Maar ze konden me niet echt helpen. Zou een andere fles mogen meenemen die goedkoper was. Dan de oude gekochte fles terug geven. Deed het bijna maar toen twijfelde ik. Toen gaf de verkoopster als tip om een proef potje mee te nemen van dat andere goedkopere flesje. Goede tip. Helaas is dat ook niet wat mijn man had in het proeftubetje. Al met al vinden we het erg onprettig dat we het verkeerde product meekregen. N.b 27,50. Graag hadden we het juiste product willen kopen maar helaas kan niemand ons daarbij helpen.

Zou graag de verkeerde fles terug geven en het geld terug krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda Lok