Klacht: – verkeerd opgehaald/verkeerd bezorgd

op 06 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

we hadden een schuurtje besteld bij wehkamp,zou geleverd worden 19/8 op afleveradres roompot ,kamperland,Zeeland.we hadden er vrij voor genomen,19/8 wordt de schuur op ons woonadres in Haarlem gebracht ,had speciaal telefonisch besteld om aflever adres goed door te geven.DUS NIET.na heen en weer bellen,wehkamp,vracht bedrijf ,de kast komt de volgende dag ,smiddag weer bellen hoelaat levering,zaderdag bellen hoe laat levering.
De schuur komt niet ,en weer bellen,de schuur komt maandag22/8,u hoeft geen bezorgkosten te betalen en krijgt voor belkosten,we hebben daar geen wifi ,ik heb geen abonnement telefoon ,een waardebon van 25 euro.
Ik ben naar huis gegaan ,moest 22/8 werken ,mijn man EXTRA SNIPPERDAG opgenomen..
De schuur wordt 22/8 geleverd ,volgens de chauffeur waren het 2 pakketten ,oh dacht mijn man,hij zal het weten.
Zijn er dus 2 schuren gebracht.,mijn man komt savonds thuis in Haarlem,ik gelijk WEHKAMP gebeld ,de extra schuur wordt de volgende dag 23/8 opgehaald,dat kwam mooi uit ,laatste dag vakantie van de buren,die willen de schuur meegeven aan de chauffeur.
Het is niet te geloven ,maar waar, smorgens kijk ik hoe laat de schuur wordt op gehaald , en tot mijn stomme verbazing de schuur wortd opgehaald ,ALLEEN NIET UIT ZEELAND ,MAAR UIT HAARLEM

wanneer ik zou horen wanneer dete veel geleverde schuur,die ik niet ga betalen,opgehaald wordt .zonder er vrij voor te moeten nemen.
Ik vind een tegoedbon van 25 euro tegoedbon niet toereikend voor de
alle ellende wat dit met zich meegebracht heeft ,extra snipperdag man,
De hartkloppingen zitten in erg hoog.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

9 maanden geleden - Beste, Wat ontzettend vervelend dat dit zo gelopen is! Graag nemen wij contact met u op zodat we deze kwestie naar tevredenheid kunnen oplossen. We ontvangen graag een tijdstip + telefoonnummer via ons mail adres socialmedia@wehkamp.nl. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door t.heitlager@planet.nl