Klacht: Verkeerd lease contract en auto 2 weken oud al met pech

op 27 september 2017 over Citroën in de categorie Automerken

Geachte heer/ mevrouw,
Op 8 sept had ik de levering van mijn nieuwe C3 kenteken NV-804-L in Haarlem bij het Motorhuis. Een week later kreeg ik een totaal verkeerd lease contract, i.v.m. 274,- was het 289,- en 222,- extra voor de wiel kassen. Direct contact gezocht met mijn garage. Mijn zaak is besproken met de accountmanager bij jullie. Alles zouden ze herstellen, alleen nog steeds geen nieuwe factuur gezien. Ik heb hier behoorlijk van wakker gelegen en dat een week lang plus zware hoofdpijn. Om tot rust te komen besloot ik met mijn partner een weekendje naar Duitsland te gaan. Op vrijdag 22 sept om 09:30 vertrokken wij, helaas de auto starten niet, was helemaal dood. Assistance gebeld van Citroen, deze kreeg de auto weer aan de praat, accu leeg en stond in Eco modus. We konden weer rijden. In Duitsland aangekomen parkeerden wij op een parkeerplaats om even de stad te bekijken en 2 uur later een hotel te gaan zoeken, helaas starten de auto weer niet. Van 14:45 tot 17:15 op de Adag gewacht, deze kreeg de auto niet aan de praat. Met een oplegger naar de dichtstbijzijnde Citroen garage. Daar waren alle monteurs al weg (de alarmcentrale ging er vanuit dat wij daar direct geholpen konden worden door uit te lezen) alleen nog een verkoper, ze waren eigenlijk al gesloten. De ramen waren ook open van de auto, waarschijnlijk ook een computer storing/ software probleem. We konden de auto achter laten en maandag of dinsdag iig voor donderdag onze auto weer omruilen. Daar stonden we dan zonden vervangend vervoer. Ik vroeg, waar is onze vervangende auto….die is er niet. Ik werd behoorlijk boos, dit is niet de gang van zaken volgens onze lease maatschappij. Uiteindelijk na het plegen van een telefoontje door de verkoper kregen wij een auto mee. Alleen moesten wij er wel voor zorgen dat wij deze weer voor donderdag komen terug brengen. Ik zei: ik kom helemaal niets terug brengen, dat is een zaak voor de bergingsdienst. De verkoper zei:, dan had die meneer van de Adag- berging u met de oplegger waar uw auto op stond naar NL moeten brengen. Ik zei: ik hoef toch niet voor jullie te denken? Vrijdag om 22:00 waren wij weer thuis, geen hotel overnachting wat ons uitje/ weekend zou zijn verliep volkomen anders. Zaterdagmorgen gelijk de pechhulp weer gebeld en mijn verhaal gedaan, zij gaan contact opnemen met de Private Lease, zij moeten er voor zorgen dat mijn auto weer in NL terug komt en de geleende auto weer terug naar Kleve. Ik heb ook het Motorhuis in Haarlem (Theo onze verkoper) gebeld en mijn verhaal gedaan, dat ik er tussenuit ga en dit tussen de pechhulp, Private Lease en het Motorhuis opgelost dient te worden. Kortom een hoop stress en een hotelovernachting gemist. Vrijdag 29 sept kan ik de Duitse leen auto inleveren bij mijn garage in Haarlem en krijg een vervangende Nederlandse auto. Mijn auto is inmiddels klaar (weet alleen de oorzaak nog niet). Wil heel graag dat jullie ergens in tegemoet komen, gezien al deze problemen. Mijn keus voor een nieuwe auto was, om van alle problemen af te zijn, het vertrouwen is behoorlijk weg. Onze hotelovernachting hebben wij niet kunnen doen, zie graag hoe dat op te lossen en alle stress van een totaal verkeerd lease contract wat ik behoorlijk slordig vind.

Hoor graag z.s.m.
Met vriendelijk groet
Marleen Gerritse 06-12109470

Op zijn minst kan onze hotelovernachting in Duitsland vergoed worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citroën

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citroën nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marleen Gerritse