Klacht: Verkeerd kleur

op 28 september 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,

ik heb een hoes besteld voor Samsung galaxy S3 in zwart, deze is echter geleverd in roze. Daarnaast ook nog eens ten onrechte douanekosten aangerekend en een andere bestelde hoes voor Samsung galaxy S6, was reeds al kapot bij ontvangst.

Heel erg teleurgesteld in MiniInTheBox!!!

Onmiddellijke terugbetaling van de bestelling alsook van de douanekosten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 september 2016 om 12:23 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we u incorrect(e) product(en) schijnen te hebben gestuurd. Wij streven ernaar om de oorzaak van deze fout te vinden. Om dit te bewerkstelligen verzoeken wij u vriendelijk om de volgende foto's op te sturen:

1. Een foto van het verkeerd verzonden product dat u hebt ontvangen
2. Een foto van de barcode van het product. Bijvoorbeeld
SKU https://www.lightinthebox.com/download/056eee7a-303f-42e0-ad80-5aa2bc5776c3

Foto's te uploaden:https://www.lightinthebox.com/download/0e7b5df6-c52b-4f82-b6e1-4e3b790e0e1e

Ter informatie: De foto's kunt u toevoegen als bijlage via deze Vraag. Let er wel op dat dit in JPG formaat is en niet groter of 2MB, en het bijlage kan alleen maar worden upload via PC, maar via uw smartphone niet.

Wij hopen binnen 3 dagen weer van u te horen. Zodat we dit probleem voor u zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.

www.miniinthebox.comKlantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa Demeyere