Klacht: Verkeerd item

op 21 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Toen vandaag mijn hoesje bezorgd werd en ik deze open maakte, zat er een heel ander hoesje in dan dat ik had besteld. Ik kan nergens een mail adres vinden om contact op te nemen en ik ben niet van plan om dit hoesje terug te sturen en voor deze kosten op te draaien.

Ik ben tevreden als alsnog het juiste hoesje verzonden wordt, zonder extra kosten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

10 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van MiniInTheBox.com

10 maanden geleden - Sorry zonder bestelnummer kunnen wij u niet helpen. Logt u zich in in uw account, daar vindt u uw bestelnummer. mvrgr

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 juli 2016 om 20:23 geantwoord

Beste meneer Slotenmaker,

Onze oprechte excuses voor de verkeerde zending; wij zullen een nieuwe zending regelen.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door ThomasSlotemaker