Klacht: Verkeerd item in folder

op 12 december 2017 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Mijn zoontje heeft vanwege sinterklaas in het intertoys sinterklaasboek verschillende artikelen aangekruist. 1 van de artikelen was een brandweerman Sam telefoon voor kinderen van 3 tot 10 jaar. Het artikel is dus ook gekocht door familie. De cadeaus die hij graag wilde zijn opgegeven via het bestelnummer en naam. Helaas heeft intertoys het artikel nooit gehad en vervangen door een brandweerman Sam dingetje voor kinderen van 18 maanden. Ze hebben wel het bestelnummer hetzelfde gehouden. Nu heeft mijn 4 jarige zoontje een cadeau voor kinderen van 18 maanden. Hij is zeer teleurgesteld daarover. Al verschillende keren met de klantenservice gebeld maar die kunnen niks doen!
Het is zeker de fout van Intertoys maar helpen helaas niet.
Jammer genoeg hebben we de bon niet en kunnen we het niet ruilen.
We hoeven niet eens geld terug maar alleen omruilen voor iets waar hij wel wat aan heeft.
Vind het een zeer slechte service en onbegrijpelijk dat ze zo met de klanten omgaan.

Als het artikel omgeruild mag worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Drooneyef12