Klacht: Verkeerd ingelicht over hardloop schoenen

op 19 augustus 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Op een woensdag middag liep ik in Utrecht, gewoon een beetje winkels kijken tot ik bij een mega winkel van Perry sport terecht kwam. Ik had nog goede stevige hardloop schoenen nodig want door mijn vorige was ik geblesseerd geraakt.

Ik eenmaal binnen, zag ik achterin de wand met hardloop schoenen met daarbij een vriendelijke jongen man. Ik zelf eerst een beetje schoenen kijken, na zo’n tien minuten kwam de verkoper aan en vroeg of die me ergens mee kon helpen. Ik m’n probleem uitleged, dat ik zocht naar hele stevige schoenen met een goede demping omdat ik door mijn vorige schoenen geblesseerd was geraakt.

Hij allemaal modellen erbij gepakt en gepast, na een tijdje kwam ik uit op de Nike Pegasus, een mooie schoen die mij stevig leek met goede demping en hij zat heerlijk.

Hij zit nog steeds heerlijk en de demping is goed maar m’n fysio therapeut zei mij dat ze helemaal niet stevig genoeg zijn, ze kon de schoen zo dubbel vouwen en rond draaien.

Ik denken dat ik eindelijk een goede schoenen heb gekocht blijken ze dus helemaal niet goed te zijn.

Ik had verwacht dat ik goed advies zou krijgen en dus ook schoenen zou krijgen die goed waren voor mijn lichaam… niet dus.

Nu ben ik genootzaakt nieuwe schoenen te kopen omdat mijn blessure weer terug is, en ik heb de schoenen pas 4 keer gedragen. Ik zeg niet dat die blessure weer terug is door die schoenen maar ze zijn er wel debet aan.

Ik ben tevreden als ik nieuwe goede en stevige schoenen krijg die professioneel worden opgemeten. Ik kan deze schoenen niet meer terug brengen want ze zijn al 4 keer gedragen. Maar ik vind dat nieuwe schoenen zeker op zijn plaats zijn, zeker voor zo'n fors bedrag

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door knopsjordan