Klacht: verkeerd informeren, valse beloftes, liegen

op 04 april 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 28 februari een pre order bestelling geplaatst voor een s7edge gold en vodafone abonnement bij belsimpel.nl
Bij een pre order zouden we er een vr gear bril twv 99euro bij krijgen.
Belsimpel.nl heeft door eigen fout deze actie verpest voor me.
In eerste instantie wilden ze hun fouten ook niet herstellen totdat ik reviews en klachten op het net heb gezet.
Dit was dus rond 2-3-2016. Sindsdien liegen ze me voor en beloven ze me die bril.
Ik geloof ze totaal niet meer.

En nu vertellen ze op review en klachtsites dat ze de klacht hebben opgelost.

Hoe dan?
Heb ik die bril gekregen?
Heb ik een concrete datum van bezorging van die bril?
Heb ik op de één of andere manier een compensatie van belsimpel gekregen?

Toestel besteld 22 februari.
Na veel moeite van mijn kant honoreert Samsung de actie voor mij op 21 maart. Een maand later.
Belsimpel stuurt me vandaag een mail dat ze het voor elkaar hebben gekregen om Samsung zo ver te krijgen dat Samsung de actie honoreert op 24 maart. Nog 3 dagen langer dan het was. Inmiddels krijg ik een mail met 11 april als besteldatum.

Dus 8 weken vanaf 11-4-2016 kan die bril geleverd worden.
11-6-2016 dus. Fijn hoor om een bestelling te plaatsen 22-2-2016 waarbij ze je een bril beloven die ze daarna weer niet willen leveren Door hun eigen fouten. En waarna ze de datum goed verpesten. Nu kan ik dus eventueel wachten op die bril tot 11-6-2016. Dat is bijna 4 maanden nadat ik die bestelling heb geplaatst. Belsimpel waarom wachten jullie niet ruim 3 maanden op een betaling van jullie klanten? Jullie hebben ze in die tijd allaaaanng doorgestuurd naar een deurwaarder. Waarom verwacht je van je klanten wel dat ze 3 maanden wachten.

Oplossing is dat belsimpel mij die bril toestuurt en zelf maar op Samsung wacht. Dit heb ik ze ook voorgesteld maar dit vinden ze een \”risico\”.
Volgens belsimpel mag alleen de klant risico lopen en belsimpel niet want die kan er alleen maar op profiteren. Mensen pas op met dit onzinbedrijf.

Nu zijn we al bijna 6weken verder. Hoe kan ik nog tevreden worden na al dit heen en weer gemail en gebel zonder resultaat. Alleen maar valse beloftes. Waar is die bril?
Belsimpel verpest de boel maar vind het een risico om zelf die bril van 99euro te versturen. Was het voor mij als klant dan geen risico om een toestel van 799euro bij jullie aan te schaffen. Dom dom dom van mij dat ik niet bij een grote betrouwbare leverancier heb gekozen.

Alweer valse beloftes. Heb ze een week geleden gesproken toen vertelden ze me dat Samsung of zijzelf me zou mailen met de juiste datum van acceptatie 28-2-2016. Alweer niet gebeurd. Vandaag krijg ik de zoveelste (zelfde) email van samsung dat ze per vandaag de aanvraag accepteren. Belsimpel heeft er echt een zooitje van gemaakt en blijft maar valse beloftes maken. Ik ben het echt helemaal beu en wacht nog tot de 26ste van deze maand op een track and trace. Komt er niets binnen dan koop ik zelf die bril en mag belsimpel ervoor betalen. Dit allemaal op advies van mijn rechtsbijstand. Mensen koop NIKS bij deze leugenaars want als ze de boel eenmaal verpesten blijven ze maar liegen en tijd rekken. Zeer kenbaar voor valse internet handelaars.

Ze willen dus weer 8 weken vanaf 11-4-2016 gebruiken. Dus ruim meer dan 4 maanden voor een promotie van 99 euro.

Ik heb inmiddels 24 verschillende medewerkers van belsimpel geroken en ruim 60 email vol met leugens en valse beloftes van belsimpel.nl

Mijn laatste email naar belsimpel luidt als volgt.

Super dat jullie contact met Samsung zo gestroomlijnd en soepel loopt.
Fijn dat er zoveel moeite gedaan moet worden vanuit een klant voordat er ergens een klein beetje info uit getrokken word. Want verder dan (valse) info zijn jullie de laatste 6 weken ook niet gekomen.
Ik wacht tot de 25ste van april uiterlijk op een track and trace die mij laat zien dat ik voor 28 april die bril in huis heb. Zo niet zal ik op de 25ste van april zelf die bril aanschaffen en accepteer ik de bril die jullie en Samsung beloven te leveren niet meer. De bon van de gekochte bril zal ik neerleggen bij belsimpel.nl. eventuele kosten die tot dan gemaakt zijn en daarna wellicht gemaakt zullen worden zijn ook voor jullie rekening. Dit alles op advies van mijn rechtsbijstand via de ING ( arag ).

Jullie hoeven mij niet meer te bellen of te reageren op deze email. Ik wens op geen enkel manier meer contact met belsimpel over de zaak behalve de bevestiging van de bril/leverdatum. Lees goed BEVESTIGING. Geen leugen mails meer.

Per morgenochtend zal ik deze Text toevoegen aan alle eerder geschreven revieuws van mij op het net. Een nieuwe forum op kassa/radar. Nieuw klacht op klacht.nl en uiteraard zal ik jullie weer melden bij jullie overkoepelende organisatie van toezicht voor de webwinkels.

Hopende dat dit jullie veel klanten kost en hopende dat jullie doorgaan met leugens zodat ik die bril kan laten betalen door jullie.

Gewenste Oplossing:

Stoppen met klanten voorliegen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

1 jaar geleden - Alweer valse beloftes. Heb ze een week geleden gesproken toen vertelden ze me dat Samsung of zijzelf me zou mailen met de juiste datum van acceptatie 28-2-2016. Alweer niet gebeurd. Vandaag krijg ik de zoveelste (zelfde) email van samsung dat ze per vandaag de aanvraag accepteren. Belsimpel heeft er echt een zooitje van gemaakt en blijft maar valse beloftes maken. Ik ben het echt helemaal beu en wacht nog tot de 26ste van deze maand op een track and trace. Komt er niets binnen dan koop ik zelf die bril en mag belsimpel ervoor betalen. Dit allemaal op advies van mijn rechtsbijstand. Mensen koop NIKS bij deze leugenaars want als ze de boel eenmaal verpesten blijven ze maar liegen en tijd rekken. Zeer kenbaar voor valse internet handelaars.

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

1 jaar geleden - Ze willen dus weer 8 weken vanaf 11-4-2016 gebruiken. Dus ruim meer dan 4 maanden voor een promotie van 99 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 30 mei 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn