Klacht: Verkeerd huisnummer bezorgd

op 28 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 juni 2016 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Losenoord,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat de krant op het verkeerde adres is geleverd.

Wij hebben het adres aangepast naar het juiste adres per 1 juli 2016. U zult dan de krant correct ontvangen.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie van Losenoord