Klacht: Verkeerd gestempeld

op 29 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het was woensdag middag 2 uur we waren de hele dag al aan het plannen hoe we van drachten naar Buitenpost moesten komen. We moesten via een belbus. We namen eerst bus lijn 20 ri Leeuwarden de man deed heel chagrijnig en stempelde ons kaartje. We gingen van knobbeldorpsplein drachten naar Zuidkade drachten. Er zat een scheur in het kaartje we vroegen hierna hij zei dat het ging om de stempel maar dan is het ook slim om er een goede stempel op te zetten we werden dus geweigerd in de belbus door het kaartje we hebben hierdoor belangrijke dingen gemist

Het geld terug. Plus mijn mede reiziger heeft hierdoor zijn belangrijke sollicitatie gemist. We zullen doorgaan tot wij een oplossing hebben. En jullie beseffen wel dat het de schuld van u collega is. En willen hier ook een vergoeding voor. Anders Gaan we over in een rechtszaak we hebben bewijzen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Tessawalda, Uit jouw reactie begrijp ik dat je kaartje geweigerd werd in de belbus omdat er een scheur in zou zitten. Graag willen we je klacht goed uitzoeken. Hiervoor hebben we wel meer informatie nodig. - Wat voor kaartje kocht je bij de buschauffeur van lijn 20? - Welke prijs betaalde je voor het kaartje? - Welke belbus (lijnnummer) heb je gebeld om vanaf Zuidkade naar je eindbestemming te komen? - Wat was de eindbestemming. - Voor wel tijdstip had je de belbus gereserveerd? - Hoe heb je nu betaald om op je eindbestemming te komen? Graag zie ik alle antwoorden tegemoet. Dan kunnen we je klacht in behandeling nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Tessawalda

3 maanden geleden - Goedemorgen ik wil wel wat meer informatie geven. We kochten een dal dag kaart van 10 euro. Het was belbus 12 op de tijd 15:09 vanaf Zuidkade naar Buitenpost ik heb hier inderdaad voor gebeld. Mijn vriend had een sollicitatie gesprek dus hierdoor konden we niet meer op de juiste bestemming komen. Maar hebben het nog geprobeerd door nog een dagkaart te kopen maar hij heeft hierdoor zijn kans gemist. In totaal waren we voor 2 personen 40 euro kwijt.

Arriva

Heeft op 01 mei 2017 om 14:11 geantwoord

Beste Tessawalda,

Ik heb je klacht besproken met de afdeling die erover gaat. Zij geven aan dat je via deze link een restitutie verzoek mag indienen:

En als bij lage de foto van beide kaartjes toevoegen. Zij nemen deze verder in behandeling en zij zullen je binnen 15 werkdagen laten weten in hoeverre zij kunnen overgaan tot vergoeding.

Namens ons, oprechte excuses voor het ongemak. En we zien je verzoek graag tegemoet.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Tessawalda