Klacht: “Verkeerd gesorteerd”

Marjoleinh98 op 13 oktober 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend kreeg ik een melding dat mijn pakket onderweg zou zijn. Vervolgens kreeg ik 3 uur later een melding dat mijn pakket ‘verkeerd gesorteerd’ zou zijn. Dit is mij echter al een keer eerder overkomen en toen heb ik drie weken op mijn pakket mogen wachten.
Medewerker kon niks voor me betekenen en kon ook geen actie ondernemen oid.
Wat een ongelofelijk schijtbedrijf

Gewenste Oplossing:

Tevreden als mijn pakket vandaag geleverd wordt op de geplande datum

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 jaren geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij willen u graag helpen uw klacht op te lossen, echter zonder TrackTrace nummer is dit niet mogelijk. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 oktober 2020 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Helaas hebben wij van uw geen Trackingnummer of Info notice nummer mogen ontvangen. Zonder deze informatie is het onmogelijk
om uw klacht in behandeling te kunnen nemen.

Wij verzoeken u, om voor verdere info contact op te nemen met onze Klantenservice via telefoonnummer 020-5040500.

Met vriendelijke groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Marjoleinh98