Klacht: Verkeerd geleverde Iphone

op 24 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 25-07-2016 is mijn telefoon voor reparatie opgestuurd naar Dynafix.

Dit betreft om een fabrieksfout, en via jullie bij Dynafix aangeboden.

De telefoon is omgeruild en op 01-08-2016 en retour verzonden via Dynafix.

Echter heb ik nooit een track en tracé van de verzending mogen ontvangen, en is de telefoon ook niet bij mij geleverd

Dit terwijl de status van de telefoon achteraf wel op geleverd staat en tevens op mijn adres.

Na meerdere malen zelf telefonische contact te hebben opgenomen (dit wat ook de nodige kosten met zich mee brengt) zowel met BEN als met Dynafix is er nog steeds geen oplossing geboden.
Tevens heb ik contact gehad met DHL, en tot mijn verbazing is daar zelfs nog geen onderzoek gestart.
Ook is er nog op geen enkele manier contact opgenomen met DHL.

Als mijn telefoon alsnog geleverd word, en de onkosten die ik hierdoor heb moeten maken vergoed worden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht roysiep1

4 maanden geleden - iRMA-nummer: iRMATMBH13944229. Oude IMEI: 352053067652639 Nieuwe IMEI: 359265068196803

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Volgens de Trak & Trace van DHL is het pakket geleverd ( Dit kan u zien op de website van DHL met de volgende referentie: JVGL05949656043813 ) Wij hebben u hiervan ook de handtekening gezonden. Wanneer de handtekening niet de uwe is willen wij u vragen ons te voorzien van ID's met handtekening van alle bewoners op het adres ( Uiteraard mogen ID-nummer onleesbaar gemaakt worden mocht u dat prettiger vinden ). Dit vraag ik omdat wij deze aan DHL dienen te overleggen om bij hen een onderzoek te starten. Ik wil u verzoeken gevraagde zaken per e-mail te verzenden naar wecare@dynafix.com onder vermelding van iRMATMBH13944229 zodat we direct hiermee aan de slag kunnen. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht roysiep1

4 maanden geleden - Wij hebben al meerdere malen aangeven dat dit niet om onze handtekening gaat! Tevens is dit de eerste keer dat er om handtekenen van onze kant word gevraagd Ik heb dit nu meteen toegezonden, en verwacht dan ook dat dit nu echt in behandeling word genomen!

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Ik heb alles in goede orde ontvangen en al doorgezet naar DHL om het onderzoek te starten. Ik zal u dan ook zeker op de hoogte houden echter gaan hier soms een aantal dagen overheen. Daar ik afhankelijk ben van DHL kan ik dit niet verspoedigen en dien ik echt even af te wachten, ik wil u dan ook vragen om een paar dagen geduld hiermee te hebben, zodra ik meer weet laat ik het sowieso weten! Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht roysiep1

4 maanden geleden - Ik heb net zelf contact opgenomen met DHL, doordat het zo lang heeft geduurd is het dossier al gesloten. Heb nu zelf een mail gestuurd met het verzoek tot heropening, die ik tevens ook naar u heb verzonden.

Alle klachten die gemeld zijn door roysiep1