Klacht: verkeerd geleverde goederen

op 10 augustus 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart bestelde ik enige modeproducten. De producten werden na enige tijd afgeleverd met bijbetaling voor invoerrechten.

Helaas waren de maten van de geleverde textielgoederen NIET juist uitgeleverd. Dit ondanks een overduidelijke bevestiging.

Nu al meerdere malen gevraagd om ruiling van de goederen. Helaas antwoord u totaal niet!

Het is misschien wel zo beleefd en verstandig om nu eens iets van u te laten horen?

van Meerveld email: prinspaashaas@outlook.com

zie mijn emails van: 17 maart 2016 – 7 april 2016 – 10 april 2016 – `12 april 2016- 31 juli 2016

Gewenste Oplossing:

ruilen:

zie emails >

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

11 maanden geleden - Daar wij uw gegevens niet onze bestanden kunnen vinden, hadden wij graag uw bestelnummer, zodat wij zo snel mogelijk aan de slag kunnen met uw reactie.

Reactie van de melder van de klacht Antonio van Meerveld

11 maanden geleden - Bestelnr.: #17375263 van 2016-03-17 21:37:37

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 10 augustus 2016 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Antonio van Meerveld