Klacht: Verkeerd geleverd maatwerk-blad aanrecht

op 19 oktober 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben een keuken met maatwerkblad bij Ikea besteld.
Gisteren werd ons blad bezorgd en bleek dat een van de zijkanten tegen de gemaakte afspraken en tekening in niet de kleur van het aanrechtblad heeft. Ik heb direct gebeld met Ikea, maar kreeg te horen dat het 18 WERKDAGEN kan duren voordat mijn klacht in behandeling wordt genomen. Het blad mag intussen wel in gebruik genomen worden maar niet worden afgekit, omdat het de vraag is of de klacht ter plekke opgelost kan worden of het complete blad vervangen wordt.

We zijn natuurlijk pas tevreden wanneer onze prachtige keuken voorzien is van een afgewerkt blad, maar willen in ieder geval zo snel mogelijk weten waar we aan toe zijn. Kan dit ter plekke worden opgelost en kunnen we in de tussentijd doorgaan met afmaken van de keuken? Ikea maakt een fout, dan kan het toch niet zijn dat we bijna 4 weken moeten wachten voordat we terugkoppeling krijgen over een oplossing??

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RosannaUSA