Klacht: Verkeerd geinformeerd busschauffeur

op 15 juli 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Qbuzz,

Ik moest van station Veendam naar het Jan Salwaplein met bus 110 Assen richting Pekels. Op dat moment stonden er twee bussen met nr 110. Op de ene bus stond vermeld dat hij richting Assen zou gaan en de andere bus stond richting Winschoten, oude Pekela. Ik wist op dat moment niet goed welke bus ik moest nemen, maar ik dacht de bus richting Assen. Ik vroeg voor de zekerheid aan de busschauffeur uit de bus richting Assen welke bus ik moest nemen en liet mijn 9292.ov app zien, welke bus mij geadviseerd werd. Ik werd vervolgens doorgestuurd naar de bus richting Winschoten. Ik zat in de bus richting Winschoten en dit voelde niet goed, dus ik liep weer terug naar de bus richting Assen. De busschauffeur zei dat ik echt de andere bus moest hebben, dus heb ik zijn advies opgevolgd. Ik zat uiteindelijk in de verkeerde bus en kwam hierdoor telaat op mijn afspraak, die uiteindelijk verzet is. Ik kwam vanuit Groningen, dus mijn hele middag was weg doordat ik verkeerd geïnformeerd ben deze dag. Ik ben uiteindelijk met mijn reisgedrag van 3 uur lang deze middag, niks opgeschoten. Hier baalde ik enorm van. Niet alleen mijn afspraak was verzet, maar ook mijn middag was ik kwijt.

Vriendelijke groet,
Marjanne Hepping

Klacht, dit mag niet nogmaals voorkomen.

Boos, vervelend.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MHepping