Klacht: Verkeerd geadviseerd

op 20 juli 2015 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Beste,

Op 19 juli heb ik in het filiaal Arnhem de geur Dior J’adore gekocht voor € 61,- Ik wilde de eau de toilette kopen van 30 ml maar er werd mij door een verkoopster geadviseerd om de eau de parfum te nemen omdat deze langer blijft zitten. Eenmaal thuis en de verkapping te hebben geopend deed ik het geurtje op en tot mijn verbazing rook deze helemaal niet hetzelfde. Sterker nog ik kon niet eens een vergelijking maken tussen de twee beide geuren. Vandaag 20 juli direct terug gegaan naar het filiaal op Kronenburg ( ook Arnhem ) om te vragen wat ze hiermee kunnen doen. Ik wist tenslotte niet dat in beide verschil zit en dat deze twee geuren totaal niet op elkaar lijken. Vind het dan ook erg jammer dat mij dit bij aankoop niet is gemeld want nu kreeg ik te horen sorry mevrouw maar u hebt de verpakking al open gemaakt en dus kunnen wij de geur niet meer voor u ruilen. Ik vind dit verre van klantvriendelijk vandaar ook mij klacht nu. Het is ook nog eens een relatief dure geur en dat er dan op deze manier mee om wordt gegaan kan er bij mij niet in.

Ik ben tevreden als ik mijn Dior eau de Parfum geur mag omruilen voor de Eau de toilette.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Silke Hendriks