Klacht: verkeerd formulier eticket

op 18 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter en haar vriendin hadden een verkeerd etiket bij zich .de moeder van de vriendin had het verkeerde uitgeprint.
Ze zaten in de trein vandaag naar utrecht bij controle kwamen ze er achter dat het niet de goede was.de meiden in paniek want er werd gezegd dat ze een boete kregen van 50 euro.
tegen mijn dochter werd gezegd jij bent blond dus jij kon dit niet weten .
zo’n opmerking vind ik niet kunnen tegen de conducteur kan je dat ook niet zeggen .
Ze kregen geen boete maar naar Harderwijk was de conducteur wel aardiger en begreep de situatien aan de hand van een screenshot op mobiel had de moeder bewijs dat ze wel een etiket hadden.
terug zijn ze op ov gereisd al met al dubbele kosten .ze waren bang dat ze uit de trein werden gezet.
Dit is allemaal heel vervelend geweest .
De opmerinking van de conducteiur vond ik niet kunnen hopelijk dat jullie dat eens in de groep willen gooien om met klanten fatsoenlijk om te gaan zonder die beledigende opmerkingen de meiden zij nog in de war ik vind dit niet kunnen ..
Ze kunnen hier niets aan doen foutje van de moeder.
Gr. Anita schot

Dat de conducteur zulke opmerkingen niet meer zegt

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS