Klacht: verkeerd formulier eticket

op 18 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter en haar vriendin hadden een verkeerd etiket bij zich .de moeder van de vriendin had het verkeerde uitgeprint.
Ze zaten in de trein vandaag naar utrecht bij controle kwamen ze er achter dat het niet de goede was.de meiden in paniek want er werd gezegd dat ze een boete kregen van 50 euro.
tegen mijn dochter werd gezegd jij bent blond dus jij kon dit niet weten .
zo’n opmerking vind ik niet kunnen tegen de conducteur kan je dat ook niet zeggen .
Ze kregen geen boete maar naar Harderwijk was de conducteur wel aardiger en begreep de situatien aan de hand van een screenshot op mobiel had de moeder bewijs dat ze wel een etiket hadden.
terug zijn ze op ov gereisd al met al dubbele kosten .ze waren bang dat ze uit de trein werden gezet.
Dit is allemaal heel vervelend geweest .
De opmerinking van de conducteiur vond ik niet kunnen hopelijk dat jullie dat eens in de groep willen gooien om met klanten fatsoenlijk om te gaan zonder die beledigende opmerkingen de meiden zij nog in de war ik vind dit niet kunnen ..
Ze kunnen hier niets aan doen foutje van de moeder.
Gr. Anita schot

Gewenste Oplossing:

Dat de conducteur zulke opmerkingen niet meer zegt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Antwoord in Klacht.nl
Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bschot66