Klacht: Verkeerd documentnr bij contract kan niet gewijzigd worden

op 21 maart 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon wil een abonnement afsluiten bij Tele 2. Hij staat stond al jaren op mijn contract.
Een nieuw contract op zijn naam met zijn oude nummer was niet mogelijk (duurde heel lang) Daarom een nieuw nummer.
Nu had hij deze al aangevraagd maar blijkbaar onder mijn contract want ik kreeg de bevestigingsmail.??
Nadat ik zelf nogmaals had gebeld (een uur lang!) en 3 medewerkers heb gesproken bleek dat doordat mijn zoon zijn documentnr eerder had gebruikt op mijn contract hij nu geen nieuw abonnement kon afsluiten?? Het systeem van Tele2 bleef de foutmelding geven dat de naam van mijn zoon niet overeenkomt met zijn id-nummer.
Hij kan dus nu nooit meer een abonnement afsluiten bij Tele2 en onder mijn naam staat nu een verkeerd documentnr.
Tele2 heeft gezegd dat ze dit niet kunnen wijzigen. Heel bizar…
Tijd voor een nieuwe systeembeheerder Tele2!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn zoon en eigen abonnement kan afsluiten met zijn GELDIGE id-kaart
Wanneer zijn documentnr is verwijderd van mijn contract

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lvanbeek