Klacht: Verkeerd contract afgesloten door energiewacht

op 09 maart 2020 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik ben zeer ontevreden over energiewacht. Ik heb twee jaar geleden een onderhoudscontract afgesloten bij hen. Toen gaf de monteur aan dat mijn ketel nog geen 5 jaar oud was en ik dus een uitgebreid contract kon afsluiten, waarbij ik niets hoefde te betalen bij reparatie. Ik heb telefonisch direct mijn contract veranderd. Ik had nog niet eens de papieren binnen van het eerste contract. Nu blijkt er een fout gemaakt te zijn, en blijk ik wel onderdelen te moeten betalen. Het omzetten van het contract is dus nooit gebeurd. Het blijkt ook nergens terug te vinden, en heb ik dus dikke vette pech. De mevrouw aan de telefoon bleef maar zeggen “er is geen leidinggevende”, en zij kon het niet oplossen. Helaas pindakaas. Maar hun fout wordt nu mijn probleem. Ik heb mijn contract per direct opgezegd, en ik ben niet van plan om ook maar een cent te betalen voor het onderdeel.

Mvg Suzanne Bos

Wanneer ik niet hoef te betalen voor het gemaakte onderdeel, en zij excuus maken voor de gemaakte fout

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 16 maart 2020 om 10:01 geantwoord