Klacht: verkeerd bezorgd

op 14 januari 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is aangeboden maar was niet aanwezig.
Brief in de bus, kan het na 16.00 uur ophalen in een andere wijk.
Ik woon Damstraat 74 en 200 meter verder is een afhaal station Damstraat 92
Het lijkt wel klantje pesten
Zeer slechte service (andere aanbieders leveren het bij de buren af)

Gewenste Oplossing:

Of bij buren of Rijwielhandel Goos Stam 200 meter verder
Maar geen 4 km verder

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 januari 2019 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen meneer Verschuur, vervelend dat u hier zo over denkt maar er kunnen verschillende redenen zijn waarom het pakket niet bij de juiste parcel shop is geleverd. Misschien was de eigenaar van de parcel shop niet aanwezig. Wanneer u hier nog meer vragen over heeft kunt u ons ook bereiken via onze social media kanalen. Groetjes DPD klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door min plus