Mijn Klacht:
Omdat wij in het zuiden wonen en als laatste vakantie hebben en we ook nog de laatste 3 weken op vakantie gaan, werd het leveren van de boeken wat lastig. Ik heb Van Dijk gebeld wat ik het beste kon doen. Het advies was dat ik na 29 juli, liefst rond 1 augustus de boeken moest bestellen en dat ik ze dan tussen 3 en 5 werkdagen binnen zou hebben. Het leek mij wat vreemd dat wanneer je later bestelt je de boeken eerder hebt. Dus maar een tweede keer de klantenservice gebeld en mijn vraag voorgelegd, en ik kreeg hetzelfde antwoord. Dus ik heb de boeken 30 juli besteld. Nu krijg ik als antwoord dat de boeken waarschijnlijk 30 augustus geleverd gaan worden (zijn we nog op vakantie) maar het kan ook 5 dagen later zijn (is de school al begonnen). Volgens de persoon aan de telefoon, Sybren Seekles, was het geen goed advies geweest. Wat nu? Ik heb precies gedaan wat de klantenservice mij adviseerde terwijl ik de boeken ook twee weken eerder had kunnen bestellen. Ik wil dat mijn zoon de boeken op tijd binnen heeft.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer de boeken voor onze vakantie, dus voor 13 augustus, worden geleverd zoals twee keer geadviseerd en beloofd door de klantenservice.
