Klacht: verkeerd artikel geleverd en BVA weigert het juiste artikel alsnog te leveren

op 03 september 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Geboden en gegund gekregen een Dr. Dre Wireless koptelefoon. Bij aflevering blijkt het om de veel goedkopere bedraadde model te gaan.

Na eerste telefonische contact werd beloofd dat ik het juiste model alsnog zou krijgen en de verkeerd geleverde gratis kon retourneren. Dat klonk goed!

Maar daarna kon het opeens niet meer, de wireless uitvoering was opeens niet meer leverbaar en dit terwijl er op dat moment alweer een veiling was aangekondigd met daarin minimaal 4 van deze wireless modellen.

Verscheidende malen heb ik hierover gemaild maar dan kon het weer wel en dan weer niet. voorlopig zegt BVA is dat ze niet kunnen leveren terwijl ze deze wireless koptelefoons elke maand veilen.

Ik heb aangegeven geen haast te hebben en dus rustig volgende inbreng/veiling te willen afwachten.

Ook dat hielp niet….

Ik ben tevreden als ik geleverd krijg waar ik op geboden heb en wat mij daar de veiling gegund is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door akool