Klacht: Verkeerd advies gekregen

op 12 juni 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik heb bij Gamma Tilburg om advies gevraagd om schrootjes plafond te schilderen. Mijn wens was een wit plafond. Na het schuren en ontvetten, zou ik er voorstrijk op moeten smeren en daarna zijdeglans 9010 op waterbasis. Dit was dezelfde voorstrijk als op de bakstenen muur. Dat kon prima zei de verkoper. Ik vroeg nog of dat niet anders moest zijn gezien het heel ander materiaal is. Maar nee. Nu heb ik al 6 liter weggegooid want het blijft geel. Ik heb van twee vakkundige schilders gehoord dat die voorstrijk niet goed is geweest. Ik zou nu alles moeten schuren, grondverf op terpentinebasis erop moeten zetten en dan zijdeglans op Terpentinebasis. Ik kom nu en tijd tekort om het plafond in orde te maken en heb veel geld weggegooid. Ik ben diep teleurgesteld en furieus over het verkeerde advies. Gamma leidt al jullie personeel vakkundig op ajb.

Ik zou tevreden zijn met excuses en een vergoeding van pot voor 50m2 voorstrijk en 5 literpotten zijdeglans 9010Gamma. En een voornemen al het personeel dat zich met verf bezighoudt goed op te leiden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tilburg 87