Klacht: Verkeerd adres rekening ennn incasso

op 24 november 2016 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

Wordt er echt moedeloos van dit is dan de vijfde maal dat ik het weer uit moet leggen. Hopenlijk met meer resultaat deze keer. 2 keer aan Credios en 2 keer aan Famed zelfs de tandarts assistente heeft nog met Famed gebeld om de incasso te laten terug trekken. 16-02-2016 ben ik bij n waarnemend tardarts geweest. Nooit iets gehoord over n rekening. 01-06-2016 ben ik verhuisd naar n andere woonplaats en de wonningbouw heeft mijn huis te koop gezet. Dus staat lang leeg.
Ik heb elke instantie enz. Netjes een verhuis berricht gestuurd. Behalve mijn eigen tandarts , er stonden geen rekeningen open en ik wilde er overdenken of ik bij zijn praktijk zou blijven of niet. 26-08-2016 krijg ik n brief van CZ met de mededeling dat ik 5,28 zelf moet betalen aan een zorgverlener en dat ik er vanzelf een rekening van kan verwachten. Ging er dus vanuit dat die rekening mijn kant wel op komt. 15-11-2016 krijg ik n telefoontje van de waarnemend tandarts Lecomte
met de mededeling dat ze het naar incasso hebben gestuurd.Heb haar gevraagd waarom ze niet eerder heeft gebeld naar mij. Ze heeft mn tel.nr bij mijn eigentandarts opgevraagd .Beetje laat zei ik haar nog.
Dus al die brieven en rekeningen liggen in mijn vorige wonning. Credios blijft zeggen dat ik verantwoordelijk ben. En ik vind van niet want wie denk er aan een adreswijziging voor n tandarts waar je 1 keer bent geweest en ook nooit meer zal komen. Ik heb gisteren n klacht/bezwaar naar Credios gedaan en het weer uitgelegd dat ik het gewoon niet wist. Vandaag heb ik mn eerste schrijven van ze gekregen dat ik gewoon 45,30 aan ze moet overmaken voor 5 december. Ja zeg ik ben sinterklaas niet.

Ik ben tevreden dat Credios gewoon genoegen neemt met wat ik aan die tandarts schuldig ben zonder incasso. 5.28. Enn dat ze naar mensen leren luisteren en naar de omstandigheden kijken.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Credios Incasso in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credios Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credios Incasso

Heeft op 29 november 2016 om 11:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ik ben sinterklaas niet