Klacht: Verkeerd adres

op 21 april 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Al meer als een half jaar ben ik aan het strijden met KPN. Dit omdat ze mij rekeningen blijven sturen van mijn ex die al langere tijd geleden daar heeft aangegeven te zijn verhuisd. Iedere keer als ik bel vragen ze mijn adres en zijn ze zeer verbaasd aangezien mijn adres helemaal niet in hun systeem staat. Toch blijven de brieven komen en zijn ze op dit moment zelfs aan het dreigen met een incassobureau. Mijn ex heeft ook al meerdere malen gebeld en iedere keer melden ze dat het is opgelost, tot enkele weken later weer een brief bij mij op de mat valt. Wanneer ik bel worden er allerlei aanpassingen gemaakt en hebben ze zelfs al een blokkade op mijn adres gezet. Echter kwam gisteren een brief binnen dat de rekening voor 27 april betaald moet worden anders word een incassobureau ingeschakeld. Ik ben helemaal klaar met deze brieven en de ellende die het mert zich meebrengt, want ook al mag een incassobureau of deurwaarder niks in mijn huis weghalen of dergelijke, toch ervaar ik de stress hiervan.

Ik wil dat KPN stopt met mij rekeningen te sturen aangezien ze het nieuwe adres al lang in het systeem hebben staan

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorien1011