Klacht: verkeerd abonnement

op 10 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

in maart van dit jaar contact gezocht met tele2 om het abonnement van mij dochter iets uit te breiden met extra mb,s De dame aan de telf rade mij aan het abonnement te verhogen met 1 euro zodat mijn dochter gebruik kon maken van een actie hierbij zou zei en een nieuwe telf krijgen en meer mb,s ik heb nog een paar keer gevraagd of dit echt klopte maar de dame verzekerde mij zo gauw ik de nieuwe telf binnen had ging het nieuwe abonnement in.gelijk bij het eerste factuur ging het al fout en kreeg ik een rekening van 65 euro en dit bleef zo vervogens gebeld en tele 2 bleef volhouden dat ik een abonnement had afgesloten voor 65 euro maar dat had ik niet tele2 stelde voor om het bandje van het gesprek op te vragen dit gedaan maar helaas tot op heden en na nog twee keer aanvragen niks gekregen,ondertussen heb ik al ik weet niet hoeveel keer gebeld maar van de kant van tele 2 geen reactie ,in mei het abonnement terug laten zetten naar 37 euro en wederom een maand later weer een rekening van 68 euro volgens tele 2 her aan sluitings kosten voor het nieuwe abonnement weer gebeld en kreeg als andwoord dat ik een teruggave formulier moest invullen en dan kwam het wel goed ,maar wederom na drie weken een mailtje dat de aanvraag opnieuw moest worden ingediend ,ondertussen vervloek ik tele2 en zou het liefst van het abonnement af komen

Ik zou het liefst van het hele abonnement afzien want ik ben er helemaal klaar mee.Daarbij kan je tele2 bellen tot ik weet niet wat maar er is niemand die wat voor je doet het zijn allemaal loze beloftes.
dus heel graag weg met het abonnement en nooit meer tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door laura18