Klacht: Verhuizing verkeerd verwerkt

Hondenspecialist op 10 december 2019 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb mijn verhuizing opgegeven en hiervan op 26 september 2019 een bevestiging van gehad. De verhuizing van Telfort zou plaatsvinden op 25 november 2019.
Ik heb een paar dagen later al een nieuwe modem voor t nieuwe adres ontvangen.
Op 22 november heb ik met uw medewerker gebeld om te vragen of er al een tijd bekend was voor deze afspraak met de monteur. De medewerker moest helaas constateren dat er een fout gemaakt was en dat de verhuizing niet goed ingepland stond (helemaal niet). Ook vertelde zij dat de aansluiting (FTU) op de nieuwe locatie niet juist was en eerst vervangen moest worden. Ik zou wederom gebeld worden door de juiste afdeling om een afspraak te maken.
Er is mij een noodpakket aangeboden zodat we in ieder geval internet en TV hadden. De telefoonlijnen (uitermate belangrijk voor een bedrijf) konden helaas niet hierin meegenomen worden.
Hierop ben ik inderdaad gebeld voor een afspraak. De nieuwe afspraak is gepland op 9 december 2019. Tijdens dit gesprek vroeg ik aan de medewerker of dit de afspraak was voor de aansluiting FTU of de aansluiting modem etc. Waarop de medewerker nogal geïrriteerd reageerde dat hij alleen de afspraak moest maken en dat alles echt wel goed kwam.
Nog steeds verloor ik niet mijn geduld, terwijl ik, de gedupeerde klant door Telfort, deze conversatie nogal ongepast vond.
Gisteren 9 december stond hier dus een monteur van KPNTelfort voor de deur. Hij constateerde een verkeerde aansluiting FTU. Wat dus allang bekend was. Hiervoor moest eerst een andere collega langskomen. Deze was gelukkig snel ter plaatse maar daar kon de andere monteur niet op wachten.
Het is nu 10 december 2019 en ik heb een juiste FTU aansluiting. Helaas ontvang ik alleen facturen voor mijn abonnementen terwijl ik er geen gebruik van kan maken. Een telefoontje om zsm een nieuwe afspraak te maken mocht niet baten want ik moet gewoon wachten tot ik zelf gebeld wordt. Over 2 dagen wordt het alarm geïnstalleerd waarvoor de wifi nodig is. Deze afspraak was reeds eerder al verzet omdat Telfort de aansluiting niet kon opleveren door een fout in de planning.
Ik moet dus nu geduldig wachten maar mijn geduld is aan het opraken!
Ik vraag mij af hoe Telfort mijn gederfde inkomsten gaat compenseren? Ik vraag mij ook af of ik niet beter had kunnen overstappen naar een andere provider omdat het dan sneller was gegaan. Het lijkt er op dat Telfort hun trouwe klanten in de kou laat staan; wij hebben al jaren Telfort Thuis glasvezel pakket met 2 telefoonlijnen, Telfort mobiel en nog een Telfort thuis abonnement in onze vakantiewoning.

Als ik binnen 2 dagen weer volledig bereikbaar ben met mijn bedrijf via internet en telefoon en als ik weer TV kan kijken via Telfort KPN.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hondenspecialist