Klacht: Verhuizing van huidige bedrijfslocatie na 5 mnd nog niet mogelijk

op 12 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Verhuizen van KPN internet en telefoon

Vanaf 3 februari zijn wij bezig om de verhuizing van onze KPN aansluiting te regelen
Wij gaan verhuizen met onze winkel en hebben op advies van KPN ook het pakket aangepast naar KPN EEN. Vanaf 3 februari is er regelmatig contact geweest door ons en door de project ontwikkelaar, die de nieuwe winkel gebouwd heeft, om de aansluiting te regelen.
Ons kenmerk binnen KPN is WSO046761.
Op 9 mei is de monteur langs geweest voor de voor de technische vooropname. Hier zijn de nieuwe telefoons besteld omdat de huidige niet meer door KPN ondersteund worden. We zouden op de nieuwe locatie een voorlopig nummer krijgen totdat we definitief zouden verhuizen. Zodat we op beide locaties konden bellen, internetten, pinbetalingen regelen enz. Ook hebben we een contactpersoon toegewezen gekregen die alles zou regelen.
Tijdens de bouw is er voor KPN een mantelbuis onder de weg aangelegd omdat er op dat moment nog niet geleverd kan worden.
Vele telefoontjes zijn er de afgelopen weken gedaan naar de contactpersoon binnen KPN en steeds was er nog geen oplossing. Tot vandaag, 12 juli, we te horen kregen dat er geen KPN aansluiting gemaakt kan worden. Hoe het verder moet wist men ons niet te vertellen. Zolang er telefoon is zijn we al lid van KPN, dus een trouwe klant.
Hoe is dit mogelijk? Onze huidige locatie is 300 meter van de nieuwe locatie verwijdert dus is het toch niet moeilijk om de huidige aansluiting die in de straat ligt te gebruiken?
Over 3 weken gaat onze nieuwe winkel open en moeten we gewoon een goede internetverbinding hebben zoals de KPN monteur en andere medewerkers ons beloofd hebben.
Gevraagde oplossing: Zo snel mogelijk de aansluiting maken

Wij zijn tevreden als wij voor de opening van de nieuwe winkel op 7 augustus alle aansluitingen er zijn zoals is afgesproken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heems1822